RISCURI NEMURITOARE

Ce rau e sa fi nesigur de un obiect,de o stare sau de o persoana...ce rau e ca aceea persoana sa iti spuna ca risti si ea la radul ei risca...ce rau e sa stii ca in orice moment poate veni cineva sa distruga tot ceea ce tu ai incercat sa construiesti.
Eu sunt aerul linistit,tu esti un muritor...oricand poate veni o furtuna si tu sa fugi cu ea...si atunci?sa risc pana cand va veni furtuna si mi te va lua de langa mine?sau sa renunt acum?de luptat nu mai pot si nu mai stiu...esti un simplu muritor care isi doreste mult,mult mai mult decat poate duce uneori...iar eu sunt mica si imi doresc liniste.
Atata vreau de la tine.Demonstreaza-mi ca ma vrei pe mine,nu tornadele,ca nu risc asa cum ai crezut si ca merit...ofera-mi fericirea de care am nevoie...te rog...da,pentru tine este acest mesaj

Copyright © / LAURA MIHAI

Template by : Laura Mihai / powered by :blogger