ULTIMA MOARTE...

Cu sangele meu se vor spala toate pacatele lumii,se vor impaca oamenii si animalele,va fi lumina si intuneric in acelasi timp,vor fi luna si soarele impreuna.ARMONIE FERICIRE BUNASTARE...numai dupa o moarte la care nimeni nu va fi trist,nu se va plange...numai veselie in lume.Nu va mai fi boala...Ultima moarte va fi.Totul se va transforma,totul va fi vesnic:viata,sufletele,fericirea.Toate vor fi patate cu sangele meu si spalate cu elixirul durerii.
Toate gandurile voastre spre mine sa se-ndrepte,toate actiunile voastre sa se refere la mine,toate problemele voastre sa apara asa cum voi ati pus durerea si suferinta in mine.Sa dispara lumina,zambetul,fericirea si sanatatea.Sa aveti sufletul patat cu stropii rosii ai durerii mele.Sa nu va puteti uita in fata ci doar in spate si sa regretati.Niciodata nu veti intelege ce mi-ati facut.M-ati omorat,m-ati transat,v-am patat...

0 comments:

Copyright © / LAURA MIHAI

Template by : Laura Mihai / powered by :blogger